J Te most itt vagy: Főoldal > Gyik

Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítási határidő maximum 5 munkanap, ez a legtöbb esetben csak 2-3 munkanap. Banki átutalásnál, a bankszámlánkra megérkezett pénz idejétől értendő a szállítási határidő!

Ki hozza a csomagot?

Megrendelésed a GLS futárszolgálat szállítja házhoz vagy a Magyar Posta Futárszolgálata (MPL) az általad kiválasztott PostaPontba.

Hogyan választhatom ki a hozzám legközelebb eső PostaPontot?

Rendeléskor a szállítási mód kiválasztasákor, ha a PostaPontra történő kézbesítést választod akkor megjelenik egy kis ablak, ahová a település beírása után megjelenik az adott helyen található összes PostaPont listája. Itt a kiválasztott postát vagy MOL kutat egy térképen is meg tudod nézni.

Mennyi a szállítási díj?

Ha a  GLS  futárszolgálat kiszállítását választod:

Banki átutalás és utánvét között választhatsz: Banki átutalás: Megadott számlaszámra, előre fizetheted be az összeget. Így a szállítási költség minden esetben 790 Ft. Fontos: Akkor postázzuk a megrendelésed, amikor a vételár és a szállítási költség a bankszámlánkra megérkezett! Utánvét: A megrendelésedet a legközelebbi csomagfeladási napon átadjuk a futárna, amit a futárnak kell kifizetned a csomag átvételekor. A szállítási költség 1 090 Ft. Ha 12 000  Ft felett rendelsz, a kiszállítás Magyarország egész területére INGYENES! Függetlenül, hogy utánvétes, vagy átutalásos fizetést választottál.

Ha az MPL PostaPontba való kézbesítését választod:

Ebben az esetben csak banki átutalással tudsz fizetni. A kiszállítás díja 550 Ft.

Hogyan rendelhetek külföldre?

Külföldre Európán belül bárhová szállítunk. A webáruházban kiválaszthatod melyik országba szeretnél rendelni. Itt a szállítási díj minden esetben 4 500 Ft. Külföldi rendelés esetén csak előre, banki átutalással tudsz fizetni! Európán kívüli országokba nem szállítunk csomagokat!

Van-e mindenből raktáron?

A Webáruházban megjelenő termékeink közül mindenből van raktárkészleten. Amennyiben valamelyik termék nem elérhető, a termék adatlapján jelzi a webáruház.

Milyen garanciát kapok a vásárolt termékekre?

Minden általunk kínált és tőlünk vásárolt termékre fél év 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! Neked csak vissza kell küldened részünkre a terméket, és mi szó nélkül visszafizetjük a teljes vételárat! Ezáltal teljes biztonsággal kipróbálhatod, sőt használhatod a termékeinket, bármiféle kockázatvállalás nélkül. Azért adunk ekkora garanciát, mert tudjuk, hogy a termékeink jók! Hisszük, hogy Neked is nagy hasznodra válnak. Az eddigi tapasztalatok, és a vásárlóink elégedettsége hamar meggyőzött bennünket is.

Miért jobb, ha az interneten keresztül itt rendelem meg a termékeket, mintha boltban venném meg?

Az oldalon minden készlethez, olyan egyedi (csak digitálisan használható) szolgáltatások járnak, amit a hagyományos kereskedelemben nem kaphatsz meg. Az oldalon olyan plusz információkat és segédanyagokat kapsz, amit speciálisan ehhez az oldalhoz és ezekhez a csillámtetováló szettekhez fejlesztettünk ki. 12 000 Ft felett INGYENES kiszállítás Magyarország egész területére! Így gyakorlatilag házhoz viszik a terméket és semmilyen plusz költséget nem kell fizetned. Ezekkel a lehetőségekkel árban és szolgáltatásban is garantáltan a legteljesebb kiszolgálást tudjuk nyújtani Neked.

Nem találod a választ a kérdésedre?
Keresd Vevőszolgálatunkat, örömmel segítünk! :)

Bozsódi Tünde


   + 36 (20) 253-18-38
(Hívásodat minden munkanapon 8-16:30 között várja) 
 
   info@tytoo.hu
(vagy írd meg kérdésed e-mail címünkre)

Nem léptél be! Pedig Te üzleti felhasználó vagy!

Ha így adod le a megrendelésed, akkor teljes árban szállítjuk ki.
Kérlek lép be és kedvezményedet igénybe tudod venni!
Email cím:
Jelszó: