J Te most itt vagy: Főoldal > Szállítási feltételek

Szállítási feltételek


 Mennyibe kerül a kiszállítás?
Ha 12 óráig leadod az utánvétes rendelésed, a következő munkanap már nálad lehet a csomag!
*12.000 Ft felett minden esetben ingyenes a kiszállítás!

A szállítási díjakat itt találod! >>


 Mindent raktárról szállítunk!
Igy azonnal összepakoljuk Neked a csomagod, és már másnap nálad lehet, ha munkanapon 12 óráig leadod a rendelésed!

A szállítási határidőkről >>


Mi történik miután leadod a megrendelésed és mi a menete a kiszállításnak?
Nézd meg, hogy mi a különbség utánvét és átutalás között! >>


Hogyan rendelhetsz külföldre?
Lehetőséged van Európán belül is rendelni, de csak átutalásos fizetésnél tudjuk vállalni a kiszállítást.

Ennek menetéről bővebben >>

Személyesen vásárolnál?
Kattints ide a budapesti viszonteladónk elérhetőségeiért! >>


Szállítási díjak Magyarország területére

Kétféle szállítási lehetőség közül tudsz választani:

  • Ha a GLS futárszolgálatot választod, a GLS futár, munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között, a megadott címre kiszállítja a csomagod. Szállítási határidő átlagosan 1-2 munkanap, de maximum 3 napon belül megkapod a csomagod. Fontos! A megadott telefonszámra a futárszolgálat a kiszállítás napjának reggelén sms-üzenetet küld a kézbesítés várható időpontjáról (amennyiben a megadott számra sms is küldhető), illetve ezen a számon próbál keresni a futár, amennyiben nem talál a postázási címen. 
  • A PostaPont általi szállítási lehetőséget csak előreutalás esetében veheted igénybe. Ezt választva a csomagodat, 3-5 munkanap alatt a postára, illetve a Mol-kútra szállítják ki. A Mol-kút előnye, hogy non-stop, tehát éjjel-nappal nyitva találod. Ez esetben a szállítási díj olcsóbb, mint a GLS futárszolgálattal, viszont inkább akkor ajánljuk, ha csomagod nem olyan sürgős. A PostaPont díjszabása a sima postai ajánlott levélnek felel meg.

Az alábbiakban összefoglaltuk, hogy milyen fizetési módokon juthatsz a megrendelt termékekhez: 
12.000 Ft rendelés felett minden esetben ingyenes a kiszállítás!

12.000 Ft alatti vásárlások esetén

Elérhető szállítási módok

Vásárláskor a rendszer automatikusan számolja a fizetendő végösszeget, amely a szállítási költséget is tartalmazza. Amikor vásárlásod értéke eléri a 12.000 Ft-ot, akkor számodra 0 Ft lesz a kiszállítás összege. Természetesen ingyenes kiszállítás esetén is megválaszthatod a fizetés módját (utánvét, vagy átutalás).

Ha az utánvétes fizetési módot választottad, és leadtad a rendelésed legkésőbb délig, akkor az adott napon raktárról azonnal összeállítjuk a csomagod, így azt már másnap megkaphatod. (Amennyiben másnap munkanap van. A GLS hétvégén nem vállal kiszállítást.)

Ha az átutalási fizetési módot választottad, akkor a csomagodat akkor küldjük el, ha a megrendelésed ellenértéke hiánytalanul megérkezett a TyToo Body Art Kft számlaszámára.


Átutaláshoz szükséges banki adatok:

Bank neve: Sberbank
Kedvezményezett: TyToo Body Art Kft
Bankszámla: 14100213-70024349-01000000

Az utalásnál a megjegyzéshez írd be a megrendeléskor megadott nevet, hogy be tudjuk azonosítani a befizetésedet.

Szállítási határidő

Ha 12 óráig leadod az utánvétes rendelésed, a következő munkanap már nálad lehet a csomag!

Részletek:

A szállítási határidő utánvételes csomag esetén  GLS futárszolgálattal  1-2 munkanap,  PostaPonttal pedig 3-5 munkanap. A termékeket raktárról azonnal szállítjuk. A webáruház jelzi, hogy mikor kaphatod meg a csomagot legkorábban. A megjelölt időpontok tájékoztató jellegűek, lehetnek eltérések.

Átutalásos fizetés esetében az utalás beérkezése után küldjük a csomagot.  Az utalásokat minden munkanapon reggel és 14:00-kor ellenőrizzük. Tapasztalataink alapján, ha banki nyitvatartási időn belül indul az utalás, akkor az még aznap, de maximum 1-2 munkanap alatt megérkezik a számlánkra.


Bankon belül történő átutalás, és a Sberbanknál történő befizetés esetén a megrendelés ellenértéke azonnal látszik a számlánkon. Ebben az esetben nem garantáljuk, hogy már másnap megérkezik a csomag, de 1-2 munkanapon belül igen, ha a GLS-t választod. PostaPonttal pedig 3-5 munkanap.

A csomagokat a GLS-Hungary (hétfőtől péntekig 8.00 és 17.00 óra között)vagy a Magyar Posta Futárszolgálata (MPL szállítja ki. A GLS-Hungary a csomagszállítás napján sms értesítést küld, a csomag pontos étkezéséről.

  • Ha a GLS futárszolgálatot választod, a GLS futár, munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között, a megadott címre kiszállítja a csomagod. Szállítási határidő átlagosan 1-2 munkanap, de maximum 5 napon belül megkapod a csomagod. Fontos! A megadott telefonszámra a futárszolgálat sms-üzenetet küld a kiszállítás várható időpontjáról (amennyiben a megadott számra sms is küldhető), illetve ezen a számon próbál keresni a futár, amennyiben nem talál a postázási címen. 

  • A PostaPont általi szállítási lehetőséget csak előreutalás/átutalás esetében veheted igénybe. Ezt választva a csomagodat, 3-5 munkanap alatt a Postára, illetve a Mol-kútra szállítják ki. A Mol-kút előnye, hogy non-stop, tehát éjjel-nappal nyitva találod. Ez esetben a szállítási díj olcsóbb, mint a GLS futárszolgálattal, viszont inkább akkor ajánljuk, ha csomagod nem olyan sürgős. A PostaPont díjszabása a sima postai ajánlott levélnek felel meg.

A kiszállítás menete


GLS-sel történő kiszállítás

Utánvételes szállítás esetén:

  1. A megrendelés beérkezésekor (munkanapokon), a megrendelést feldolgozzuk, és e-mailben azonnal visszaigazoljuk. A pontos e-mail cím megadása fontos, hiszen a megrendelésedet erre a címre igazoljuk vissza. Ha nem kapsz visszaigazoló e-mailt, vagy rossz címet adtál meg, vagy nem sikerült elküldened a rendelést. Ellenőrizd!
  2. Csomagodat összekészítjük, becsomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak. Az átadás napján e-mailben tájékoztatást küldünk a kiszállításról. Ekkor 1 munkanapon belül, azaz a következő munkanapon a GLS futár kézbesíti a csomagod vagy megérkezik a kijelölt PostaPontra.
  3. A GLS futárszolgálat a kézbesítés napján, reggel 8 – 9 óra körül sms tájékoztatást küld a megadott mobil számra. (Ha vezetékes számot adtál meg, akkor nem tudnak küldeni sms tájékoztatást.) Az sms-ben megjelölik a kiszállítás időintervallumát, ami átlagosan három órás időintervallum. Az esetek 99%-ban ezt az idő intervallumot tartja is a futár, de előfordulhatnak eltérések. Ha bármilyen kérdésed van a kiszállítással kapcsolatban, hívd a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatát (06-1-802-02-65) és az sms-ben kapott csomagszám alapján tájékozódhatsz.

Átutalásos szállítás esetén:

  1. A megrendelés beérkezésekor (munkanapokon), a megrendelést feldolgozzuk, és e-mailben azonnal visszaigazoljuk. A pontos e-mail cím megadása fontos, hiszen a megrendelésedet erre a címre igazoljuk vissza. Ha nem kapsz visszaigazoló e-mailt, vagy rossz címet adtál meg, vagy nem sikerült elküldened a rendelést. Ellenőrizd!
  2. Csomagodat összekészítjük, az átutalásod megérkezése után becsomagoljuk és átadjuk a futárszolgálatnak. Az átadás napján e-mailes tájékoztatást küldünk a postázásról. Ekkor 1 munkanapon belül, azaz a következő munkanapon a futár kézbesíti a csomagod. Ha az átutalásod nem érkezik meg 12 óráig, akkor csak a következő munkanapon tudjuk átadni a futárszolgálatnak a csomagod.
  3. A GLS futárszolgálat a kézbesítés napján, reggel 8 – 9 óra körül sms tájékoztatást küld a megadott mobil számra. (Ha vezetékes számot adtál meg, akkor nem tudnak küldeni sms tájékoztatást.) Az sms-ben megjelölik a kiszállítás időintervallumát, ami átlagosan három órás időintervallum. Az esetek 99%-ban ezt az idő intervallumot tartja is a futár, de előfordulhatnak eltérések. Ha bármilyen kérdésed van a kiszállítással kapcsolatban, hívd a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatát (06-1-802-02-65) és az sms-ben kapott csomagszám alapján tájékozódhatsz.
  4. MPL (PostaPont) kiszállítás
    A Postapontos szállítás esetén e-mailt küldünk a feladásról. Az esetek többségében már másnap átvehető a csomag az általad megjelölt postán vagy MOL kúton.A csomag átvételéhez kérjük, vidd magaddal személyi igazolványát vagy más személyazonosító okiratod! PostaPont csomagokkal kapcsolatban a következő elérhetőségeken kérhetsz tájékozatatást : Telefonszám: 06-40/31-32-33  Email: customer.service@posta.hu  A küldemény nyomon követhető a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon, a csomagazonosító első 13 karakterének beírásával. Az erre szolgáló mező a lap alján, görgetés után látható. Itt a Kísérőokirat-számot kell megadnom a nyomkövetéshez. FONTOS: A MOL kutakon és egyes postahivatalokon történő átvétel esetén elképzelhető, hogy a csomag állapota „szállítás alatt” van, de a csomag ilyenkor is átvehető. Ilyen esetben kérjük, hogy érdeklődjön az adott MOL kúton vagy a postán.

Szállítási díjak Európa bármely országába:

A csomagot minden esetben a Magyar Postával szállítjuk házhoz.  Külföldi szállításnál csak átutalásos fizetési módra van lehetőség, aminek a díja egységesen:  4 500   Ft.

Európán kívülre nem vállalunk csomagküldést.


Hogy rendelhetsz külföldre?

A vásárlás menete nem tér el a belföldi vásárlások menetétől: Ki kell választanod a kért terméke(ke)t amelyek a kosárba teszem gombbal a kosárba kerülnek. Ezt a rendszer automatikusan összegezi és a vásárlás végösszegét a szállítási díjjal együtt számolja.
Külföldi megrendelés esetén a szállítási díj minden esetben 4 500 Ft.

Miután megadtad a postázási címed, a Megrendelés gombra kattintva küldheted el a megrendelésedet. A pontos e-mailcím megadása fontos, hiszen a megrendelésedet erre a címre igazoljuk vissza. Ha nem kapsz visszaigazoló e-mailt, vagy rossz címet adtál meg, vagy nem sikerült elküldened a rendelést akkor írj a vevőszolgálatnak (vevoszolgalat@tytoo.hu), vagy hívd a +36 20 258 3121-es számot. Szívesen segítenek.

Külföldi megrendelés esetén csak előre történő banki átutalásos fizetési módra van lehetőség. Erre azért van szükség, mert a posta nem szállít utánvéttel csomagot külföldre. A teljes postaköltséggel növelt vételár számlánkra való megérkezése után ajánlott levélben küldjük el a csomagodat, amin nem tüntetjük fel a rendelés összegét.

   Fontos!
A megrendelt termékek vételárának, plusz a  4 500  Ft. szállítási díjnak maradéktalanul meg kell érkeznie a bankszámlánkra, hogy a rendelésed postázni tudjuk.  A visszaigazoló e-mailben megtalálod a vásárlásod pontos végösszegét és a banki információkat az utaláshoz.

Külföldre történő utalás esetén plusz költségek merülhetnek fel, amelyek teljes mértékben a vevőt terhelik! Utalás előtt mindenképpen érdeklődj bankodnál ezekről a plusz költségekről.


Mi a teendő, ha mégsem a pontos vételár érkezik meg a számlánkra?

Ha TÖBB pénz érkezik a számlánkra, akkor e-mailben értesítünk, és a webáruházból bármit választhatsz a fennmaradt összegért.

Pénzt visszautalni nem áll módunkban!

Ha KEVESEBB pénz érkezik a számlánkra, akkor módosíthatod a megrendelésed és választhatsz kisebb értékű terméket, szettet.  Vagy a fennmaradó összeget pluszban átutalhatod a számlánkra. De ez nem éri meg, mert a bank kis összeg átutalásakor is elég magas utalási díjat számol fel. Egy ilyen megrendelésnek az átfutási ideje 2-3 hét.


A kiszállítás menete:

Átutalásos szállítás esetén:

  1. A megrendelés beérkezésekor (munkanapokon), a megrendelést feldolgozzuk, és e-mailben azonnal visszaigazoljuk. A pontos e-mail cím megadása fontos, hiszen a megrendelésedet erre a címre igazoljuk vissza. Ha nem kapsz visszaigazoló e-mailt, vagy rossz címet adtál meg, vagy nem sikerült elküldened a rendelést akkor írj a vevőszolgálatnak (vevoszolgalat@tytoo.hu), vagy hívd a +36 20 258 3121-es számot. Szívesen segítenek.
  2. Csomagodat összekészítjük, az átutalásod megérkezése után becsomagoljuk és feladjuk a Magyar Postán. Az átadás napján e-mailes tájékoztatást küldünk a postázásról.
  3. Ha az átutalásod nem érkezik meg 14 óráig, akkor csak a következő munkanapon tudjuk küldeni a csomagodat a Magyar Postával.


Külföldi átutaláshoz szükséges banki adatok:

Bank neve: Sberbank
Kedvezményezett: TyToo Body Art Kft.
Bankszámla: 14100213-70024349-01000000
SWIFT kód: MAVOHUHB
IBAN: HU68 14100213 70024349 01000000


Tippek a külföldi megrendelésekhez:

Ha van ismerősöd Magyarországon, beszéld meg vele, hogy oda kéred a csomagot, és ha arra jársz, bemész érte. Így a magyarországi megrendelés érvényes.

Ha van Magyarországon bankszámlád, akkor az utalási költség elenyésző. Erről a számláról utald át az összeget. Ezt akár a magyarországi ismerősöddel is megbeszélheted, hogy Ő utalja át a pénzt az Ő számlájáról (ha van ilyen kapcsolatod). A csomagot pedig a megadott külföldi címre  küldjük el. Így a banki költséget megspórolod.


A legnagyobb TyToo viszonteladó partnerünk Budapesten itt!

Ha személyesen szeretnél vásárolni a termékekből, vagy szívesen megnéznéd, kipróbálnád őket, akkor látogass el a legnagyobb viszonteladó partnerünkhöz Budapesten!

Késő délutánonként, és egész hétvégén
vannak nyitva, így munka után bármikor benézhetsz hozzájuk. 

Kérünk, hogy előzetesen egyeztess velük telefonon időpontot.  (Varju Tamást keresd  +36/20/513-2557) 
(Ha nem tudja felvenni, visszahív.) 

Ha beszélsz vele azt is meg tudják mondani előre, hogy melyik termékek vannak náluk raktáron az üzletben, amit azonnal elvihetsz!

Nyitva tartásuk:
Hétfő: Zárva
Kedd-péntek: 16.00 - 20.00 -ig
Szombat-vasárnap: 10.00 - 20.00 -ig

Cím:  1161 Budapest, Batthyány u. 49. (Béla u. sarok) Aprónép játszóház.


Ha viszonteladónk vagy, akkor a webáruházban add le a rendelésed , az üzletben nem tudnak kiszolgálni.
Megértésedet köszönjük.


Tovább a webáruház főoldalára >>

Nem léptél be! Pedig Te üzleti felhasználó vagy!

Ha így adod le a megrendelésed, akkor teljes árban szállítjuk ki.
Kérlek lép be és kedvezményedet igénybe tudod venni!
Email cím:
Jelszó: