Tel.: +36 20 253-18-38    E-mail:

Szeretnél egy vidám, fiatalos csapat tagja lenni?

Szívesen dolgoznál egy olyan munkahelyen, ahol már az első naptól kezdve számít a véleményed, ahol közösen dolgozunk, csapatban a közös cél elérésének érdekében? 

Ha lelkes, igazi szervező, feladatmegoldó egyéniség vagy, aki kellően precíz és aprólékos ahhoz, hogy az irodavezetés színes és változatos munkáját karban tartsa.

Ha szereted azt, hogy rengeteg feladat fut be hozzád és tudod priorizálni és rendszerbe foglalni őket, akkor Nálunk a helyed!

Itt a lehetőség, hogy egy lelkes, összetartó és motivált csapat tagja legyél, ahol hiszünk abban, hogy jó hangulatban jobb az együttműködés és közös céljaink elérésének érdekében fontos számunkra egymás támogatása, egymás véleménye!

Jelenleg az alábbi pozícióra keresünk munkatársat:

Irodavezető


Nálunk egy percig sem fogsz unatkozni, leendő feladataid a következők lesznek

  • az ügyvezetővel napi szinten dolgozol együtt, támogatod, segíted munkáját mind az adminisztratív, mind a szervezési, koordinálási feladatokban;
  • szorosan együttműködsz a társosztályok kollégáival: pénzügy, HR, külkereskedelmi ügyintézők, marketing ügyintézők, grafika, termelés;
  • heti-havi megbeszéléseket szervezel a társosztályok bevonásával, ütemezed a megbeszéléseket;
  • a vezetőségi megbeszéléseken jegyzőkönyvet vezetsz;
  • irodavezetői feladataidat pontosan, precízen készíted el határidőre: postai, hivatali ügyintézés, szerződések nyomon követése üzleti partnereinkkel, szerződéshosszabbítások előkészítése, beszállítókkal való kapcsolattartás;
  • koordinálod, szervezed a beszerzésekkel kapcsolatos tevékenységet, elősegíted az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzését: irodaszer-tisztítószer rendelés;
  • irodavezetői feladataid mellett számítunk rád a klasszikus irodai adminisztrációs feladatok elvégzésében, a dokumentumtár kialakításában is;
  • jó szervező-problémamegoldókészségedet kamatoztathatod céges rendezvények, programok, kirándulások szervezésében is;
  • kedvesen fogadni tudod a hozzánk érkező vendégeket, gondoskodsz fogadásukról.


Téged várunk, ha

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel (előny a felsőfokú gazdasági végzettség);
  • középfokú angol nyelvtudás;
  • legalább 3 éves munkatapasztalatod van irodavezetésben és/vagy projektmenedzsment területen (irodai-adminisztratív terület, ahol dokumentumkezelést is végeztél, és/vagy ügyviteli/pénzügyi terület);
  • proaktívan kezeled feladataidat, melyekért felelősséget is tudsz vállalni: összefüggésekben, célokban, rendszerben gondolkodsz;
  • szereted a pörgést, ha szervezhetsz, koordinálhatsz, s közben tudsz kollégáiddal együttműködni, pontosan dolgozni;
  • fontos számodra a precizitás, tudsz magad körül rendszert kialakítani, melyben dolgozni is tudsz: számlák, szerződések rendszerezése, mapparendszer kialakítása;
  • tudod határozottan képviselni az irodát, a céget, javaslatokat téve a rendszer kialakítására;
  • felhasználói szinten használod az irodai szoftvereket: MS Office Programok: Excel, Word.


Előnyt jelent, ha rendelkezel az alábbiakkal

  • felsőfokú gazdasági, pénzügyi végzettség;
  • angol mellett más nyelv ismerete;
  • 3 év feletti munkatapasztalat irodavezetői területen.


Amit kínálunk

  • innovatív modern, teljesen felújított irodai környezet;
  • 8 órás, határozatlan idejű munkaviszony, belváros szívében;
  • magas szintű eszközpark, igényes munkaeszközök;
  • barátságos-családias-támogató munkahelyi légkör;
  • beilleszkedésedet rendszeres csapatépítő alkalmak segítik.

Amiért érdemes nálunk dolgozni

Nálunk folyamatosan tanulhatsz, fejlődhetsz, hogy egyre jobb lehess abban, amit csinálsz.

Már az első naptól kezdve számít a véleményed. Kíváncsiak vagyunk az ötleteidre és a meglátásaidra.

A rugalmas munkaidő hívei vagyunk. Fontos számunkra a családi élet és a munka egyensúlya.

Külső és belső képzésekkel kihozzuk belőled a maximumot. Fiatal, lelkes csapat vagyunk, akik szívesen tanítanak és segítenek, hogy minél jobb legyél.

Mindent megteszünk, hogy biztosítsuk számodra azt a környezetet, ahol Te is szívesen töltöd az időt, ahol jól érezd magad, és ahol jó hangulatban dolgozhatsz.

Mi nemcsak munkatársak vagyunk, mi már egy családot alkotunk. Kapcsolatunkat csapatépítőkkel, közös programokkal mélyítjük.

Még többet megtudhatsz a TyToo-ról a Rólunk oldalon!

Így fognak telni a napjaid a TyToo-nál

Egy percig sem fogsz unatkozni

Már az első munkanapodon belekóstolhatsz a várható feladatokba, amelyek változatosak és olykor igazi kihívások lesznek.

Azonban ne félj, egy kicsit sem fogunk magadra hagyni! Feladataid elvégzésében bátran kérhetsz segítséget, illetve a felhalmozott tudásanyagainkból bármikor meríthetsz ötleteket.

Önálló munkavégzéseden felül heti meetingjeinken is várunk, ahol megoszthatod elképzeléseidet, gondolataidat. Mi kíváncsiak vagyunk a szemléletedre és nem riadunk vissza az újításoktól sem.

Szünetek

A feladatok elvégzése között persze nem felejtünk el pihenni sem. Napunk kedvenc része a közösen elköltött ebédidők vagy az irodarészen kialakított pihenősarokban történő csevejek.

Egymásra már nemcsak munkatársként gondolunk, hanem barátként is. Kolléganőnk írását idézve: „ Köszönöm a TyToo Csapatának, ami mára inkább egy kis családdá avanzsált, hogy befogadtak, a lehetőséget, a sok szeretetet és az itt köttetett barátságokat.

Nemcsak munkából áll az élet

Összetartó kis csapatunk szívesen mulatja az időt, akár a TyToo falain belül, akár azon kívül is.

Éves szinten többször szervezünk csapatépítőket, sőt céges kirándulásokat is megejtünk. Legutóbb 2020 szeptember elején voltunk Sátoraljaújhelyen, ahol 1036 méter magasban lévő kötélpályáról történő lecsúszással koronáztuk meg a túránkat.

Élményt adunk, ahová Téged is várunk!

Miért jó a TyToo-nál dolgozni?

Kinga
Gyártásvezető

Én azért szeretek a TyToo-nál dolgozni, mert reggelente örömmel jövök be, a kollégáim mind csupaszív, segítőkész, jó humorú emberek. A főnökömnek nagyon sokat köszönhetek emberileg és szakmailag is. Kihozza belőlem a maximumot, még azt is, amiről nem is gondoltam, hogy képes vagyok rá. De ő hisz bennem és támogat. Köszönöm Zoli, nagyon hálás vagyok.

Niki
Marketing ügyintéző

Azért jó a TyToo-nál dolgozni, mert a szuper munkatársakon felül a munkámat is szeretem.

Változatos, kreatív és kihívások elé állít, ami segíti a szakmai fejlődésemet. 😊

Örömmel járok be dolgozni, hiszen tudom, a munkámmal hozzájárulok egy országhatáron túlnyúló márka sikeréhez. 

Kíváncsi vagy a többiek véleményére is? Olvasd el itt!

Érzel magadban elég tudást és motivációt ahhoz, hogy Te is részese legyél a TyToo sikersztorijának?

Küldd el a jelentkezésedet!