Tel.: +36 20 253-18-38    E-mail:    H-P: 8:00-16:00

Pénzügyi felelőst keresünk

Téged keresünk!

A TyToo Body Art Kft. egy magyar tulajdonú vállalat, mely több mint 10 éve van jelen a
hazai és a nemzetközi játékpiacon.
Termékeink megbízhatóságáról vásárlóink, partnereink elégedettsége tanúskodik.

Ha elhivatott vagy a pénzügyi terület iránt, ha szívesen tervezel, gondolkodsz előre és
rendelkezel pénzügyi, számviteli, esetleg közgazdász végzettséggel, illetve magabiztosan
kommunikálsz angol nyelven, akkor
Nálunk a helyed, örömmel várjuk jelentkezésed a TyToo erős szakmai csapatába!

Jelenleg az alábbi pozícióra keresünk munkatársat:

Pénzügyi felelős

debreceni munkavégzéssel

A cég előrehaladása, fejlődése egyben a Te előre haladásod, fejlődésed is, illetve a Te szakmai tudásod, kreativitásod, fejlődésed a TyToo fejlődését is szolgálja. 

Szívesen fogadjuk ötleteidet, kreativitásodra a pénzügyekben is számítunk.

Feladataid lesznek:

  • Pénzügyi stratégiai tervezési feladatok:
    • ügyvezetővel együttműködve a cég pénzügyi stratégiai tervének elkészítése,
    • részvétel a bevételi terv elkészítésében,
    • kimutatások, statisztikák készítése, cash flow készítés.

A tervezési feladatok mellett az adminisztrációban is számítunk szorgalmadra:

  • Napi szintű pénzügyi feladatok:
    • beérkező számlák kezelése (könyvelésre való előkészítése, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése),
    • utalási feladatok ellátása,
    • folyószámla egyeztetések (utánvétkezelés),
    • házi pénztár kezelése,
    • részvétel az adóbevallások és a kötelező adatszolgáltatások elkészítésében (könyvelő irodával való szoros együttműködés)
    • közreműködés az éves beszámoló összeállításában,
    • jogdíjjelentés

Az álláshoz tartozó elvárásaink, Te vagy az ideális jelölt számunkra, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • pénzügyi-számviteli végzettség/közgazdasági érettségi
  • számviteli és adózási ismeretek,
  • nemzetközi adózás simerete,
  • min. 3 éves munkatapasztalatod van az alábbi területek valamelyikén: pénzügy, projektmenedzsment
  • magabiztos angol nyelvtudás írásban (előny más idegen nyelv középfokú ismerete)
  • felhasználói szintű számítástechnikai tudás,
  • kiváló kommunikációs készség, pénzügyi véna, teljesítménymotivált személyiség, sikerorientált szemlélet,
  • határozott, proaktív személyiség,
  • vezetői képesség,
  • együttműködési készség: szorosan együtt fogsz működni az ügyvezetéssel, a HR-rel, az irodavezetéssel, és a gyártással).

Az állás betöltésénél előnyt jelent:

  • közgazdász végzettség,
  • mérlegképes könyvelői végzettség,
  • könyvelő irodában szerzett tapasztalat,
  • vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat,
  • angol mellett, más idegen nyelv középfokú ismerete (magabiztos kommunikáció)

Amit kínálunk:

  • stabil vállalati háttér, hosszú távú, biztos munkalehetőség,
  • 8 órás, határozatlan idejű munkaviszony
  • kihívásokkal teli, változatos munkakör,
  • folyamatos fejlődési lehetőség,
  • magas szintű eszközpark, igényes munkaeszközök, innovatív modern, teljesen felújított irodai környezet,
  • barátságos-családias-támogató munkahelyi légkör, beilleszkedésedet rendszeres csapatépítő alkalmak segítik (közös programjainkat megtekintheted weboldalunkon)

Miért válassz minket?

  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon keresztül is inspirálódhatsz,
  • Szívesen támogatunk a fejlődésben igény szerint céges angol nyelvi oktatással is – belső szakmai, és online képzésekkel.
  • Rendszeresen gyűjtünk visszajelzéseket a működő és javítandó dolgokról, így te is alakíthatod, hogy milyen legyen itt dolgozni és minél jobb munkahellyé válhassunk
  • Frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Debrecen egyik frekventált részén, mely 2021-ben részt vett a Szerethető Munkahelyek versenyen
  • Irodánk könnyen megközelíthető a város bármely pontjáról – járhatsz akár biciklivel is.

Foglalkoztatás jellege:

  • teljes munkaidő, 8 órás
  • home office lehetőség

Egyéb juttatások:

  • mobiltelefon, szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

  • Debrecen

Jelentkezés módja:

  • Fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével legkésőbb 2022.03.15-ig.
    •  A lap alján található űrlapon keresztül.
    • E-mailben: karrier@tytoo.hu

Amiért érdemes nálunk dolgozni

Tanulás, fejlődés

Nálunk folyamatosan tanulhatsz, fejlődhetsz, hogy egyre jobb lehess abban, amit csinálsz.

Már az első naptól kezdve számít a véleményed. Kíváncsiak vagyunk az ötleteidre és a meglátásaidra.

Rugalmas munkaidő

A rugalmas munkaidő hívei vagyunk. Fontos számunkra a családi élet és a munka egyensúlya.

Képzések

Külső és belső képzésekkel kihozzuk belőled a maximumot. Fiatal, lelkes csapat vagyunk, akik szívesen tanítanak és segítenek, hogy minél jobb legyél.

Kellemes munkakörnyezet

Mindent megteszünk, hogy biztosítsuk számodra azt a környezetet, ahol Te is szívesen töltöd az időt, ahol jól érezd magad, és ahol jó hangulatban dolgozhatsz.

Mi egy család vagyunk

Mi nemcsak munkatársak vagyunk, mi már egy családot alkotunk. Kapcsolatunkat csapatépítőkkel, közös programokkal mélyítjük.

Így fognak telni a napjaid a TyToo-nál

Egy percig sem fogsz unatkozni

Már az első munkanapodon belekóstolhatsz a várható feladatokba, amelyek változatosak és olykor igazi kihívások lesznek.

Azonban ne félj, egy kicsit sem fogunk magadra hagyni! Feladataid elvégzésében bátran kérhetsz segítséget, illetve a felhalmozott tudásanyagainkból bármikor meríthetsz ötleteket.

Önálló munkavégzéseden felül heti meetingjeinken is várunk, ahol megoszthatod elképzeléseidet, gondolataidat. Mi kíváncsiak vagyunk a szemléletedre és nem riadunk vissza az újításoktól sem.

Szünetek

Szünetek

A feladatok elvégzése között persze nem felejtünk el pihenni sem. Napunk kedvenc része a közösen elköltött ebédidők vagy az irodarészen kialakított pihenősarokban történő csevejek.

Egymásra már nemcsak munkatársként gondolunk, hanem barátként is. Kolléganőnk írását idézve: „ Köszönöm a TyToo Csapatának, ami mára inkább egy kis családdá avanzsált, hogy befogadtak, a lehetőséget, a sok szeretetet és az itt köttetett barátságokat. 

Nemcsak munkából áll az élet

Összetartó kis csapatunk szívesen mulatja az időt, akár a TyToo falain belül, akár azon kívül is.

Éves szinten többször szervezünk csapatépítőket, sőt céges kirándulásokat is megejtünk. Legutóbb 2021 július közepén tartottunk éves családi napot, ahova mindenki hozhatta párját és gyermekeit. Feladványok, bográcsozás, ugrálóvár és megannyi érdekes program ötlettel vártuk a kollégákat és rokonaikat.

Élményt adunk, ahová Téged is várunk!

Nemcsak munkából áll az élet

Miért jó a TyToo-nál dolgozni?

Kinga

Kinga
Gyártásvezető

“Én azért szeretek a TyToo-nál dolgozni, mert reggelente örömmel jövök be, a kollégáim mind csupaszív, segítőkész, jó humorú emberek. A főnökömnek nagyon sokat köszönhetek emberileg és szakmailag is. Kihozza belőlem a maximumot, még azt is, amiről nem is gondoltam, hogy képes vagyok rá.”

Évi
Külkereskedelmi ügyintéző

“Miért jó TyToo-snak lenni?

Mert szuper a csapat. 

Mert van kihívás. 

Mert mindig lehet tanulni. 

Mert érzem a bizalmat.”

Kíváncsi vagy a többiek véleményére is?

Érzel magadban elég tudást és motivációt ahhoz, hogy Te is részese legyél a TyToo sikersztorijának?

Küldd el a jelentkezésed!

Pénzügyi felelős pozíció

Töltsd ki az adatokat és jelentkezz a TyToo csapatába!


A telefonszámod a következő formátumban add meg: +36 30 111 1111
Megjelent: 2022-02-22